საიტის ანალიზი jor.ge
დომენი jor.ge, რომელიც 2017 წლის დასაწყისშია რეგისტრირებული, მინიმალისტურ ონლაინ წარმომადგენლობას გვთავაზობს. მიუხედავად იმისა, რომ გვერდის სათაურიდან "I am Jorge" და აღწერილობითი მეტა-მონაცემებისა და სათაურების არარსებობის გამო მისი ზუსტი დანიშნულება გაურკვეველია, Hugo-ს გამოყენებით მისი ტექნიკური კონფიგურაცია მიუთითებს თანამედროვე, დეველოპერზე ორიენტირებულ მიდგომაზე, რაც ხშირია ქართულ სტარტაპებსა და პერსონალურ პორტფოლიოებში. Twitter-ისა და LinkedIn-ის ბმულების არსებობა მიუთითებს პროფესიონალ აუდიტორიასთან დაკავშირების განზრახვაზე, რაც ხშირად გამოიყენება ქართველი ფიზიკური და იურიდიული პირების მიერ, რომლებიც ცდილობენ ბრენდის შექმნას და ქსელის გაფართოებას ადგილობრივ და საერთაშორისო ციფრულ სივრცეში. მომხმარებელთა მიმოხილვებისა და საკონტაქტო ნომრების არარსებობა იმაზე მიუთითებს, რომ საიტი შესაძლოა განვითარების ადრეულ ფაზაში იმყოფებოდეს ან უპირატესად პერსონალურ, საინფორმაციო როლს ასრულებდეს პირდაპირი მომხმარებელთა ჩართულობის ნაცვლად.