საიტის ანალიზი jujuna.ge
ვებსაიტი jujuna.ge, რომელიც 2017 წლის ბოლოს შპს "პროსერვისის" მიერ შეიქმნა, წარმოადგენს მიმზიდველ ონლაინ პლატფორმას, რომელიც, როგორც ჩანს, ბარს ან მობილურ ბარის მომსახურებას სთავაზობს მომხმარებლებს. მიუხედავად იმისა, რომ ოფიციალური მეტა აღწერა არ გააჩნია, სათაურები, რომლებიც კოქტეილებს, Aperol Spritz-ს და "გადაადგილებად ბარს" ეხება, მკაფიოდ მიანიშნებს მის ფოკუსირებაზე ქართული ღამის ცხოვრებისა და ღონისძიებების სცენაზე. Google Tag Manager-ის ინტეგრაცია მიუთითებს მომხმარებლის ქცევის თვალყურის დევნისა და ონლაინ გამოცდილების ოპტიმიზაციის ვალდებულებაზე, რაც ჩვეულებრივი პრაქტიკაა ბიზნესებისთვის, რომლებიც ცდილობენ ციფრულ სივრცეში ქართველ მომხმარებლებთან დაკავშირებას. მისი უსაფრთხო HTTPS კავშირი კიდევ უფრო აძლიერებს პროფესიონალურ მიდგომას მომხმარებლის მონაცემების მიმართ. როგორც საქართველოს დინამიური სტუმართმოყვარეობის სექტორის მოთამაშე, jujuna.ge სავარაუდოდ მიზნად ისახავს იმ პირებს, რომლებიც უნიკალურ სასმელების გამოცდილებასა და ღონისძიებების მომსახურებას ეძებენ.