საიტის ანალიზი kar.ge
KAR.GE პოზიციონირებს როგორც საქართველოს წამყვანი პლატფორმა ადგილობრივი პროდუქციის პოპულარიზაციისთვის, რომელიც გამოირჩევა მნიშვნელოვანი აუდიტორიით, აქტიურად ეძებს და ყიდულობს საქართველოში წარმოებულ საქონელს. 2015 წელს დაარსებული და შპს „მარნეტ ასოციეიტსის“ მიერ მართული საიტი იყენებს WordPress-ს და აღჭურვილია აუცილებელი ანალიტიკური ხელსაწყოებით, როგორიცაა Google Tag Manager და Facebook Pixel, რაც მიანიშნებს ციფრულ ხელმისაწვდომობაზე ძლიერ აქცენტზე. დიასპორული და მაღალმთიანი სოფლის ბიზნესებისთვის საგრანტო შესაძლებლობების თვალსაჩინო გამოქვეყნება მიუთითებს სტრატეგიულ თანხვედრაზე სამთავრობო ან არასამთავრობო ინიციატივებთან, რომლებიც მიმართულია ეკონომიკური განვითარებისა და მეწარმეობისკენ საქართველოში, რაც მას ღირებულ რესურსად აქცევს როგორც მომხმარებლებისთვის, ასევე დამწყები ადგილობრივი ბიზნესებისთვის.