საიტის ანალიზი lemondo.ge
„ლემონდო.ჯი“, რომელიც 2013 წელს შპს „ლემონდომ“ დააარსა, თავს წარმოაჩენს, როგორც კრეატიულ სააგენტოს, რასაც მოწმობს მისი გვერდის სათაური "Team" და მეტა აღწერა, რომელიც ფოკუსირებულია "კრეატიულ მოაზროვნეებსა და შემქმნელებზე". ეს პოზიციონირება შეესაბამება ქართულ ბიზნესებში ციფრული და მარკეტინგული სერვისების მზარდ მოთხოვნას, რომლებიც ცდილობენ გააუმჯობესონ თავიანთი ონლაინ წარმომადგენლობა. მიუხედავად იმისა, რომ საიტს არ აქვს მომხმარებელთა მიმოხილვები, მისი აქტიური წარმომადგენლობა ძირითად სოციალურ მედია პლატფორმებზე, როგორებიცაა Facebook, Twitter, LinkedIn და YouTube, HTTPS-ისა და Google Analytics-ის მსგავს მძლავრ ტექნიკურ ფუნქციებთან ერთად, მიუთითებს პროფესიონალურ ოპერირებაზე, რომელიც მიზნად ისახავს ფართო ციფრულ ჩართულობას. როგორც კომპანია, რომელსაც ათწლიანი ოპერირების გამოცდილება აქვს, სავარაუდოდ, „ლემონდო“ ემსახურება მრავალფეროვან კლიენტურას საქართველოში და სთავაზობს კრეატიული გადაწყვეტილებების ფართო სპექტრს ქართული ციფრული ლანდშაფტის ცვალებადობაში ნავიგაციისთვის.