საიტის ანალიზი lilomall.ge
Lilomall.ge წარმოადგენს 2011 წელს თბილისში დაარსებული საბითუმო და საცალო ვაჭრობის ცნობილი ცენტრის, ლილო მოლის ონლაინ წარმომადგენლობას. ყოველწლიურად 4 მილიონი ვიზიტორით და 6500 მაღაზიით, ის პოზიციონირებს, როგორც წამყვანი კომერციული ცენტრი კახეთის გზატკეცილზე. Wix-ზე აგებული ვებ-გვერდი წარმოაჩენს მოლის სხვადასხვა განვითარების პროექტებსა და კომერციულ შესაძლებლობებს, რაც მიუთითებს მყიდველებისა და ბიზნეს პარტნიორების მოზიდვის მიზანზე. მისი აქტიური სოციალური მედია წარმომადგენლობა Facebook-სა და Instagram-ზე მიანიშნებს ჩართულობის სტრატეგიაზე, რომელიც შეესაბამება ქართული საცალო ბიზნესისთვის გავრცელებულ ციფრული მარკეტინგის პრაქტიკას.