საიტის ანალიზი liloshop.ge
Liloshop.ge არის შპს „ლილო მოლის“ ონლაინ წარმომადგენლობა, რომელიც დაარსდა 2016 წელს და ქართველ მომხმარებლებს პროდუქციის ფართო არჩევანს სთავაზობს. როგორც ელექტრონული კომერციის პლატფორმა, რომელიც, სავარაუდოდ, უკავშირდება ცნობილ „ლილო მოლს“, ის იყენებს მნიშვნელოვან სავაჭრო ცენტრს და გთავაზობთ საქონლის მრავალფეროვან ასორტიმენტს. მომხმარებელთა შეფასებებისა და სოციალური მედიის ბმულების არარსებობის მიუხედავად, Google Tag Manager-ისა და Facebook Pixel-ის გამოყენება მიუთითებს აქტიურ მცდელობაზე, გაიგოს და ჩაერთოს თავის ონლაინ აუდიტორიასთან, რაც შეესაბამება ციფრული მარკეტინგის გავრცელებულ პრაქტიკას საქართველოში. საიტის გვერდის მნიშვნელოვანი ზომა მიუთითებს პროდუქციის მდიდარ კატალოგზე ან დეტალურ კონტენტზე, რომელიც მიზნად ისახავს მომსახურება გაუწიოს მრავალფეროვან მომხმარებელთა ბაზას, რომელიც ეძებს კომფორტსა და არჩევანს.