საიტის ანალიზი linea.ge
Linea.ge, რომელიც დაარსდა 2018 წელს და რეგისტრირებულია Green Line Apothecary-ის სახელით ადგილობრივი რეგისტრატორის, grena-ს მეშვეობით, პოზიციონირებს როგორც ბრენდინგისა და დიზაინის სპეციალისტი საქართველოში სწრაფად მზარდი ცხოვრების წესის, ჯანმრთელობისა და კეთილდღეობის სექტორებისთვის. საიტის ყოვლისმომცველი სათაურები ხაზს უსვამს ძლიერ აქცენტს ბიზნეს კონსულტაციებზე, ბრენდის ინოვაციებსა და ვენჩურული პროექტების მშენებლობაზე, საკვანძო შეთავაზებები კი მოიცავს ბრენდის სტრატეგიასა და კრეატიულ სერვისებს, პროდუქტის ინოვაციებსა და მდგრად ზრდას. მიუხედავად იმისა, რომ ამჟამად მომხმარებელთა შეფასებები არ არის, LinkedIn-ისა და Instagram-ის აქტიური პროფილების არსებობა მიუთითებს ქართულ ბიზნეს საზოგადოებასთან და პოტენციურ კლიენტებთან ონლაინ ჩართულობის მცდელობაზე, რაც რეგიონში მომსახურებაზე ორიენტირებული კომპანიებისთვის გავრცელებული ციფრული მარკეტინგული სტრატეგიაა. როგორც ჩანს, ეს დომენი ემსახურება ქართველ მეწარმეებსა და ბიზნესებს, რომლებიც ეძებენ სტრატეგიულ ხელმძღვანელობასა და კრეატიულ შესრულებას ბაზარზე მათი წარმომადგენლობის გასაუმჯობესებლად.