საიტის ანალიზი marjanishvili.ge
მიუხედავად იმისა, რომ ვებსაიტი marjanishvili.ge გვერდზე შეზღუდულ ინფორმაციას გვთავაზობს, მისი შექმნის თარიღი 2019 წლის ბოლოს მიანიშნებს საქართველოში ციფრულ ლანდშაფტში შედარებით დამკვიდრებულ ონლაინ წარმომადგენლობაზე. აქტიური სოციალური მედიის ბმულების არსებობა ძირითად პლატფორმებზე - Twitter, YouTube, Facebook და Instagram - მიუთითებს ფართო აუდიტორიასთან კომუნიკაციის განზრახვაზე, რაც ქართული ბიზნესებისთვის ბრენდის ცნობადობის გაზრდის საერთო სტრატეგიაა. Google Analytics-ისა და Tag Manager-ის ინტეგრაცია მიუთითებს მომხმარებელთა ქცევის გაგების მონაცემებზე ორიენტირებულ მიდგომაზე, რაც სულ უფრო ხშირად გამოიყენება პროგრესულად მოაზროვნე ქართული კომპანიების მიერ. უსაფრთხო HTTPS კავშირი კიდევ უფრო აძლიერებს მომხმარებლის მონაცემთა დაცვის ვალდებულებას.