საიტის ანალიზი marketinghouse.ge
როგორც ჩანს, Marketing House (marketinghouse.ge) არის ქართული რესურსი, რომელიც ორიენტირებულია მარკეტინგულ ანალიზსა და ქეის სტადებზე, რასაც მოწმობს ისეთი ბრენდების ხსენება სათაურებში, როგორიცაა TATA Motors, McDonald's და IKEA, უნიკალურ კვლევებთან ერთად, როგორიცაა „საფრანგეთი საქართველოში: ბრენდი სახელად სარაჯიშვილი“. 2019 წლის ბოლოს შექმნილი და WordPress-ის გამოყენებით, საიტმა დაიმკვიდრა თავი სოციალური მედიის ბმულებით Twitter-სა და Facebook-ზე, რაც მიანიშნებს საქართველოში ციფრული მარკეტინგის მზარდ ლანდშაფტში პროფესიონალი აუდიტორიის ჩართვის მცდელობაზე. მომხმარებლის მიმოხილვების არარსებობის მიუხედავად, მისი აქცენტი სიღრმისეულ ბრენდ სტრატეგიაზე მიუთითებს, რომ ის ემსახურება სტუდენტებს, პროფესიონალებსა და ბიზნესებს, რომლებიც ეძებენ ინფორმაციას მარკეტინგულ წარმატებებსა და წარუმატებლობებზე, განსაკუთრებით ქართულ კონტექსტში.