საიტის ანალიზი marnis.ge
Marnis.ge, რომელიც 2014 წელს დაარსდა და სს „თელავის ღვინის მარანს“ ეკუთვნის, როგორც ჩანს, წარმოადგენს საქართველოს სახელგანთქმული ღვინის ინდუსტრიის მნიშვნელოვანი მოთამაშის ციფრულ წარმომადგენლობას. რეგისტრაციის თარიღისა და მისი რეგისტრატორის ცნობადობიდან გამომდინარე, საიტი, სავარაუდოდ, ოფიციალური ონლაინ პორტალია, რომელიც შესაძლოა წარმოადგენდეს მათი ღვინის პორტფოლიოს, ვენახების შესახებ ინფორმაციას და მეღვინეობის ისტორიას. მომხმარებელთა მიმოხილვების ან სოციალური მედიის ბმულების არარსებობა მიუთითებს პირდაპირ ბიზნეს-ბიზნესთან კომუნიკაციაზე ან უფრო ტრადიციულ ბრენდის წარმოდგენაზე, რაც გავრცელებულია ქართულ საწარმოებში, როგორიცაა სოფლის მეურნეობა და მეღვინეობა. მიუხედავად იმისა, რომ აკლია თანამედროვე ტექნიკური ინდიკატორები, როგორიცაა HTTPS ან განსაზღვრული ანალიტიკა, მისი ხანგრძლივობა და ცნობილ ქართულ კომპანიასთან ასოციაცია ანიჭებს მას თანდაყოლილ სანდოობას ადგილობრივ ბაზარზე.