საიტის ანალიზი memorandum.ge
Memorandum.ge, რომელიც 2024 წლის ბოლოს შეიქმნა, პოზიციონირებს როგორც სხვადასხვა ღონისძიებებისა და კორპორატიული საჭიროებების ყოვლისმომცველი ორგანიზატორი საქართველოში. საიტის სათაურები მკაფიოდ მიანიშნებს ღონისძიებების დაგეგმვაზე, განსაკუთრებით ქორწილებზე, ასევე კორპორატიული იდენტობის განვითარების, მარკეტინგისა და კონტენტის შექმნის სერვისებზე. ქართულ ბაზარზე ღონისძიებების დაგეგმვისა და ციფრული მარკეტინგის სააგენტოების სიმრავლის გათვალისწინებით, memorandum.ge, სავარაუდოდ, ემსახურება ფიზიკურ პირებსა და ბიზნესებს, რომლებიც ცდილობენ პროფესიონალური მხარდაჭერით აიმაღლონ თავიანთი განსაკუთრებული ღონისძიებებისა და ბრენდის ცნობადობა. Facebook-ისა და YouTube-ის ბმულების არსებობა მიუთითებს ქართველ აუდიტორიასთან კომუნიკაციის მცდელობაზე პოპულარულ ადგილობრივ სოციალურ პლატფორმებზე, ხოლო Magticom-ის რეგისტრატორი მიანიშნებს კავშირზე ცნობილ ქართულ სატელეკომუნიკაციო პროვაიდერთან.