საიტის ანალიზი metahotel.ge
„მეტა ბიზნეს სასტუმრო“, რომელიც 2020 წელს დაარსდა, თავს წარმოაჩენს, როგორც დახვეწილ განთავსების ვარიანტს თბილისის საკულტო King David Luxury Complex-ში. მრავალფუნქციურ ბიზნეს ცენტრში თავისი პრივილეგირებული მდებარეობის გამოყენებით, სასტუმრო გთავაზობთ ოთახების ტიპების ფართო არჩევანს სტანდარტულიდან აღმასრულებელ ლუქსებამდე, ასევე ისეთ ობიექტებს, როგორიცაა რესტორანი, სპა და საკონფერენციო დარბაზები, რომელიც განკუთვნილია როგორც საქმიანი, ასევე დასასვენებელი მოგზაურებისთვის, რომლებიც ეძებენ პრემიუმ გამოცდილებას. ოპერირებას ახორციელებს REZID HOLDING GmBH-ის საქართველოს ფილიალი, საიტი, როგორც ჩანს, პროფესიონალურად არის რეგისტრირებული NAMESPACE.GE-ს მიერ, რომელიც აღიარებული ქართული რეგისტრატორია, თუმცა ამჟამად მას აკლია მომხმარებელთა მიმოხილვები და SSL დაშიფვრა. მიუხედავად იმისა, რომ მისი სოციალური მედიის არსებობა Twitter-ზე, Facebook-სა და LinkedIn-ზე მიუთითებს პოტენციურ კლიენტებთან ურთიერთობის მცდელობაზე, საკონტაქტო ტელეფონის ნომრებისა და ანალიტიკური თვალთვალის არარსებობა მიუთითებს ციფრულ სტრატეგიაზე, რომელიც შესაძლოა კიდევ უფრო ოპტიმიზირებული იყოს გამჭვირვალობისა და მომხმარებელთა ურთიერთქმედებისთვის კონკურენტულ ქართულ სტუმართმოყვარეობის ბაზარზე.