საიტის ანალიზი metalgeorgia.ge
MetalGeorgia.ge, რომელიც 2020 წელს დაარსდა, როგორც ჩანს, არის ციფრული წარმომადგენლობა კომპანიისთვის, რომელიც სპეციალიზირებულია ლითონის პროდუქტებზე და გთავაზობთ ყოვლისმომცველ ასორტიმენტს, მათ შორის არმატურას, არხებს, კუთხოვანებს და სხვადასხვა ფოლადის ფურცლებსა და მილებს. სათაური "პროდუქტები" და დეტალური H3 ჩამონათვალი მკაფიოდ მიუთითებს B2B ან სამრეწველო მიმწოდებლის ფოკუსზე, რომელიც ემსახურება სამშენებლო და საწარმოო სექტორებს საქართველოში. მიუხედავად იმისა, რომ საკონტაქტო ტელეფონის ნომრები საიტზე მარტივად ხელმისაწვდომი არ არის, Facebook-ზე, Twitter-სა და YouTube-ზე სოციალური მედიის ბმულების არსებობა მიუთითებს უფრო ფართო აუდიტორიასთან დაკავშირებისა და საკუთარი შეთავაზებების წარმოჩენის მცდელობაზე. Facebook Pixel-ის გამოყენება ანალიტიკისთვის შეესაბამება ციფრული მარკეტინგის გავრცელებულ პრაქტიკას ქართველ ბიზნესებს შორის, რომლებიც მიზნად ისახავენ მომხმარებლის ქცევის გაგებას და საკუთარი ონლაინ წარმომადგენლობის მორგებას.