საიტის ანალიზი mgroup.ge
MGroup.ge, როგორც ჩანს, არის „სასტუმროებისა და რესტორნების მენეჯმენტის ჯგუფი შპს“-ის ციფრული წარმომადგენლობა, რომელიც დაარსდა 2005 წელს, რაც მიუთითებს მნიშვნელოვან ხანგრძლივობაზე საქართველოს დინამიკურ სტუმართმოყვარეობის სექტორში. სათაურებით, სადაც თვალსაჩინოდ ფიგურირებს "ლიდერი კვების ინდუსტრიაში საქართველოში" და მოხსენიებულია კონკრეტული დაწესებულებები, როგორიცაა "პურის სახლი" და "სომინი", საიტი, სავარაუდოდ, წარმოაჩენს საკვებისა და სასმელების ბიზნესების ან მართვის სერვისების პორტფოლიოს. მისი აქტიური სოციალური მედია წარმომადგენლობა Facebook-ზე, LinkedIn-სა და Instagram-ზე მიანიშნებს მომხმარებლებთან და პოტენციურად ბიზნეს პარტნიორებთან ურთიერთობის სტრატეგიაზე, რაც შეესაბამება ქართული ბრენდებისთვის გავრცელებულ ციფრული მარკეტინგის პრაქტიკას.