საიტის ანალიზი microscope.ge
Microscope.ge, რომელიც 2017 წელს დაარსდა, როგორც ჩანს, არის ქართული კომპანია, რომელიც სპეციალიზირებულია აუდიოვიზუალური კონტენტის შექმნაზე, განსაკუთრებული აქცენტით ვიდეო წარმოებაზე, კინოფილმებზე და 360°-იანი ვირტუალური ტურების შექმნაზე. კომპანიის ციფრული წარმომადგენლობა, რაც გამოიხატება YouTube-ზე, Facebook-სა და Instagram-ზე სოციალური მედიის ბმულებით, შეესაბამება საქართველოში შემოქმედებითი სააგენტოებისთვის დამახასიათებელ ჩართულობის სტრატეგიებს. მიუხედავად იმისა, რომ ვებგვერდი კარგად არის ჩამოყალიბებული და HTTPS-ით უზრუნველყოფილი, მომხმარებლების შეფასებებისა და კონტენტის მართვის განსაზღვრული სისტემის არარსებობა მიანიშნებს პირდაპირი კლიენტების ჩართულობაზე ფოკუსირებულ მიდგომაზე, რომელიც, სავარაუდოდ, მიმართულია საქართველოში იმ ბიზნესებზე, რომლებიც პროფესიონალურ ვიზუალურ სთორითელინგს ეძებენ.