საიტის ანალიზი moko.ge
Moko.ge, რომელიც 2020 წლის დასაწყისში დაფუძნდა, წარმოადგენს გამოყოფილ ონლაინ სივრცეს, რასაც მოწმობს გვერდის სათაურსა და H1 სათაურში თანმიმდევრული ბრენდინგი. მიუხედავად იმისა, რომ მეტა აღწერა მიუწვდომელია, Google Analytics-ისა და Tag Manager-ის არსებობა, ისევე როგორც Facebook-ისა და Instagram-ის აქტიური ბმულები, მიუთითებს ციფრულ ჩართულობასა და შესრულების თვალყურის დევნებაზე, რაც ჩვეულებრივია ქართული ბიზნესებისთვის, რომლებიც ონლაინ ხილვადობას ისახავენ მიზნად. ეს დომენი, რომელიც დარეგისტრირებულია პროსერვის ლტდ-ის მეშვეობით კონფიდენციალურად, სავარაუდოდ ემსახურება როგორც პორტალი ქართული ბრენდისთვის ან სერვისისთვის, რომელიც ცდილობს აუდიტორიასთან დაკავშირებას სოციალური მედიის არხებით, თუმცა კონკრეტული საკონტაქტო ინფორმაცია დაუყოვნებლივ ხელმისაწვდომი არ არის.