საიტის ანალიზი monsanto.ge
მონსანტოს მიერ 2013 წელს რეგისტრირებული დომენი monsanto.ge, სავარაუდოდ, გლობალური აგროგიგანტის ქართული ონლაინ წარმომადგენლობა იყო. მიუხედავად იმისა, რომ ამჟამად მას არ გააჩნია მნიშვნელოვანი ონლაინ კონტენტი ან აქტიური მომხმარებლის ჩართულობის მეტრიკა, როგორიცაა შეფასებები ან სოციალური ქსელების ბმულები, მისი არსებობა მიუთითებს მონსანტოს ისტორიულ ჩართულობაზე საქართველოს სასოფლო-სამეურნეო სექტორში. დომენის ტექნიკური მოწყობა, მინიმალური HTML ზომით და HTTPS-ის არარსებობით, იმაზე მიუთითებს, რომ ის შესაძლოა აქტიურად არ იმართებოდეს თანამედროვე ვებ სტანდარტებისთვის, რაც პოტენციურად მიუთითებს კომპანიის ციფრული სტრატეგიის ცვლილებაზე ან საქართველოში კომუნიკაციის სხვა არხებზე ფოკუსირებაზე. ამ საიტის პოტენციური როლი იქნებოდა ქართველ ფერმერებთან და დაინტერესებულ მხარეებთან დაკავშირება სასოფლო-სამეურნეო პროდუქტებისა და ინოვაციების შესახებ.