საიტის ანალიზი motus.ge
Motus.ge, რომელიც 2013 წელს დაარსდა, პოზიციონირებს როგორც თრექინგის სისტემებისა და სპეციალიზებული გადაწყვეტილებების მიმწოდებელი ქართულ ბაზარზე. საიტის სათაურები ხაზს უსვამს მის შესაძლებლობებს რეალურ დროში თვალთვალის, მობილური აპლიკაციების ინტეგრაციისა და ისეთი სექტორებისთვის მორგებული გადაწყვეტილებების შეთავაზებაში, როგორიცაა სოფლის მეურნეობა, რაც მიანიშნებს ავტოპარკის მართვისა და ოპერაციული ეფექტურობის გაუმჯობესებაზე ფოკუსირებაზე. მიუხედავად იმისა, რომ კონკრეტული მომხმარებელთა ჩართულობის მონაცემები მიუწვდომელია, Facebook-ის ბმულის არსებობა მიუთითებს ციფრული კომუნიკაციის სტრატეგიაზე, რომელიც გავრცელებულია ქართულ ბიზნესებში. დომენი რეგისტრირებულია "Motus (motusi)"-ზე, რაც სავარაუდოდ თავად კომპანიას აღნიშნავს, ხოლო HTTPS/SSL-ის ჩართვა მიუთითებს უსაფრთხო ონლაინ ოპერაციებისადმი ერთგულებაზე. ეს პლატფორმა, როგორც ჩანს, ემსახურება საქართველოში მოქმედ ბიზნესებს, რომლებიც ცდილობენ ლოგისტიკის ოპტიმიზაციასა და აქტივების მონიტორინგს ინოვაციური თრექინგის ტექნოლოგიების საშუალებით.