საიტის ანალიზი mproduct.ge
ეს ვებსაიტი, mproduct.ge, რომელიც დაარსდა 2009 წელს სს "M-Product"-ის მიერ, როგორც ჩანს, არის ფაილების დირექტორია, რაზეც მიუთითებს მისი სათაური "Index of /" და სათაურები. HTML გვერდის შედარებით მცირე ზომა ფუნქციონალურ დანიშნულებაზე მიანიშნებს, ვიდრე სარეკლამოზე. დომენის ხანგრძლივობა მიუთითებს სტაბილურ, დამკვიდრებულ ერთეულზე საქართველოს ბიზნეს ლანდშაფტში, სავარაუდოდ სს "M-Product"-ზე, კომპანიაზე, რომელიც, სახელწოდებიდან გამომდინარე, შესაძლოა სპეციალიზირდეს დისტრიბუციაში ან პროდუქტის მენეჯმენტში. სოციალური მედიის ბმულების, საკონტაქტო ტელეფონების და მომხმარებელთა მიმოხილვების არარსებობა მიანიშნებს B2B ფოკუსზე ან შიდა ოპერაციულ საიტზე, რაც ხშირია ქართული კომპანიებისთვის, რომლებიც პრიორიტეტს ანიჭებენ პირდაპირ კლიენტურ ურთიერთობებს ფართო ონლაინ ჩართულობაზე. მისი უსაფრთხო HTTPS/SSL დაყენება შეესაბამება თანამედროვე ვებ სტანდარტებს და სთავაზობს ნდობის საფუძველს მომხმარებლებს, რომლებიც მის კონტენტს წვდებიან. მიუხედავად იმისა, რომ არ არის შექმნილი მომხმარებლებთან პირდაპირი ურთიერთობისთვის, mproduct.ge ემსახურება როგორც ციფრულ წარმომადგენლობას ქართული ბიზნესისთვის, რაც შესაძლოა ხელს უწყობდეს ოპერაციულ მონაცემებს ან პარტნიორებისთვის პროდუქციის ჩამონათვალს.