საიტის ანალიზი mybmw.ge
MyBMW.ge, რომელიც 2010 წლის თებერვალში დაარსდა, როგორც ჩანს, საქართველოში BMW-ს ბრენდისადმი მიძღვნილი ხანგრძლივი ონლაინ სივრცეა. მიუხედავად იმისა, რომ მოწოდებული მონაცემებით კონკრეტული შინაარსის დეტალები შეზღუდულია, მისი დომენის სახელი BMW-ს მოყვარულებზე ან მფლობელებზე ფოკუსირებას მიანიშნებს. საიტი იყენებს Google Analytics-ს მომხმარებელთა ჩართულობის თვალყურის დევნებისთვის, რაც მიუთითებს მონაცემებზე დაფუძნებულ მიდგომაზე აუდიტორიის გასაგებად. აღსანიშნავია, რომ ვებსაიტი ამჟამად არ არის დაცული HTTPS-ით, რაც საკვანძო ტექნიკური საკითხია. სოციალური მედიის ბმულები ან საკონტაქტო ინფორმაცია არ მოიძებნა, რაც უფრო ფოკუსირებულ ან ნაკლებად საზოგადოებაზე ორიენტირებულ პლატფორმაზე მიუთითებს.