საიტის ანალიზი mycredo.ge
mycredo.ge წარმოადგენს 2017 წელს დაფუძნებული სს "კრედო"-ს ციფრულ პორტალს, რომელიც არის საფინანსო ინსტიტუტი. Google Tag Manager-ისა და Facebook Pixel-ის გამოყენება მიუთითებს მომხმარებლის ქცევის ანალიზსა და ციფრულ მარკეტინგულ სტრატეგიებზე, რაც გავრცელებულია ქართულ ბიზნესებში, რომლებიც მიზნად ისახავენ ფართო ონლაინ აუდიტორიის მოზიდვას. H3 ზომის თვალსაჩინო სათაური, რომელიც მომხმარებლებს Credo Bank-ის მობილური აპლიკაციის ჩამოტვირთვისკენ მოუწოდებს, მიუთითებს მობილური საბანკო მომსახურების დიდ მნიშვნელობაზე, რაც მზარდი ტენდენციაა საქართველოს ფინტექ ლანდშაფტში. მიუხედავად იმისა, რომ სოციალური მედიის ბმულები არ მოიძებნება, საიტის ტექნიკური პარამეტრები და მისი რეგისტრატორი მიუთითებს ლეგიტიმურ არსებობაზე საქართველოს საბანკო სექტორში, რომელიც მიზნად ისახავს მომხმარებლებისთვის ხელმისაწვდომი ფინანსური ინსტრუმენტების მიწოდებას.