საიტის ანალიზი myhybrid.ge
myhybrid.ge, რომელიც ბრენდ "ბარისტოს" სახელით ოპერირებს, პოზიციონირებს როგორც ყოვლისმომცველი მიმწოდებელი "მხოლოდ ყავაზე მეტი" გადაწყვეტილებებისა ბიზნესებისთვის საქართველოში. საიტი ფოკუსირებულია სავაჭრო ავტომატებზე, რომლებიც სთავაზობენ ყავის, საჭმლის და კაფე-ბარის აღჭურვილობის ფართო ასორტიმენტს, მათ შორის კონკრეტულ მოდელებს, როგორიცაა Rheavendors და WMF. დაფუძნებული 2020 წლის მაისში, მისი დომენის რეგისტრაცია NAMESPACE.GE-თან სტანდარტულია ქართული ბაზრისთვის, თუმცა HTTPS-ის არარსებობა და სოციალური მედიის არქონა შესაძლოა მიუთითებდეს პირდაპირ ბიზნეს-ბიზნესთან ურთიერთობაზე, ვიდრე ფართო საზოგადოების ჩართულობაზე. Facebook Pixel-ის ჩართვა მიანიშნებს მიზნობრივი რეკლამის პოტენციურ სტრატეგიაზე, რომელიც მიმართულია ქართული კომპანიების მოზიდვაზე, რომლებიც ცდილობენ გააუმჯობესონ თავიანთი საოფისე ან საზოგადოებრივი სივრცეები მოსახერხებელი გამაგრილებელი საშუალებებით.