საიტის ანალიზი myprime.ge
myprime.ge, რომელიც 2020 წლის სექტემბერში შეიქმნა, რეგისტრირებულია „სადაზღვევო კომპანია პრაიმზე“, რაც მიანიშნებს მის კავშირზე ქართულ სადაზღვევო სექტორთან. მიუხედავად იმისა, რომ მისი კონკრეტული შეთავაზებები, როგორც "პრაიმ სივრცე", მოწოდებული მეტა-აღწერილობით ან სათაურებით დეტალურად არ არის განხილული, სოციალური მედიის ბმულების არსებობა YouTube-სა და Facebook-ზე მიუთითებს ქართველი აუდიტორიის ონლაინ ჩართულობის სტრატეგიაზე. დომენის დამყარებული HTTPS კავშირი და მისი არსებობა ქართულ რეგისტრატორთან, როგორიცაა Cloud9, მიუთითებს სტანდარტულ, უსაფრთხო ონლაინ წარმომადგენლობაზე. იმის გათვალისწინებით, რომ ქართული კომპანიების საერთო ტენდენცია ფინანსურ სექტორში ციფრული პლატფორმების გამოყენებით ინფორმაციისა და კლიენტებთან ურთიერთობისთვის, myprime.ge, სავარაუდოდ, ემსახურება როგორც ციფრულ ცენტრს მისი მშობელი სადაზღვევო კომპანიისთვის, რომელიც მიზნად ისახავს ბრენდის ცნობადობის გაზრდას და პოტენციურ კლიენტებთან დაკავშირებას ქართულ ბაზარზე.