საიტის ანალიზი mystar.ge
Mystar.ge, როგორც ჩანს, არის ახალი ელექტრონული კომერციის პლატფორმა, რომელიც ფოკუსირებულია პროდუქციის კურირებულ არჩევანზე, რაც მითითებულია ისეთი სათაურებით, როგორიცაა "კატეგორიები", "ფავორიტები", "კოლექციები" და "ყველაზე გაყიდვადი პროდუქტები". საიტის ახალი შექმნის თარიღი (2024 წლის ოქტომბერი) მიანიშნებს, რომ ის ახალბედა მოთამაშეა საქართველოს მზარდ ონლაინ საცალო ბაზარზე, რომელიც მიზნად ისახავს საკუთარი პოზიციის დამკვიდრებას აქტიური ჩართულობით სოციალურ მედიაში, ისეთ პლატფორმებზე, რომლებიც პოპულარულია საქართველოში, როგორიცაა Facebook და Instagram. Google Tag Manager-ისა და Facebook Pixel-ის გამოყენება მიუთითებს მონაცემებზე დაფუძნებულ მიდგომაზე მომხმარებელთა ქცევის გასაგებად, რაც საერთო სტრატეგიაა ქართული ონლაინ ბიზნესებისთვის, რომლებიც ცდილობენ თავიანთი მარკეტინგული ძალისხმევის ოპტიმიზაციას და ერთგული მომხმარებელთა ბაზის შექმნას.