საიტის ანალიზი navitas.ge

„Navitas.ge“, რომელიც 2022 წლის ბოლოს შეიქმნა, როგორც ჩანს, არის ქართული კომპანიის ციფრული წარმომადგენლობა, რომელიც ორიენტირებულია ბრენდების პორტფოლიოს წარმოჩენაზე. მიუხედავად იმისა, რომ კონკრეტული მეტა აღწერა არ არის მოწოდებული, H1 წარწერა „კომპანიის შესახებ“ და H2 წარწერა „ჩვენი ბრენდები“ მკაფიოდ მიუთითებს ბიზნეს-ბიზნესისთვის ან მომხმარებელზე ორიენტირებულ ბრენდების აგრეგატორზე. Facebook-ის, LinkedIn-ისა და Instagram-ის ბმულების არსებობა მიანიშნებს ფართო აუდიტორიასთან და პროფესიულ ქსელთან დაკავშირების სტრატეგიაზე, რაც ქართულ ბიზნესებში გავრცელებული ციფრული მარკეტინგის მიდგომების ანარეკლია. საიტის უსაფრთხო HTTPS დანერგვა და თანამედროვე დომენის რეგისტრაცია „proservice ltd“-ის (ცნობილი ქართული რეგისტრატორი) მეშვეობით მიუთითებს პროფესიონალურ გარემოზე ქართულ ბაზართან ურთიერთობისთვის. სახელის - „Navitas“ - გათვალისწინებით, რომელიც ხშირად ასოცირდება ენერგიასა და სიცოცხლისუნარიანობასთან, სავარაუდოა, რომ ეს კომპანია ოპერირებს ისეთ სექტორებში, როგორიცაა FMCG, საცალო ვაჭრობა ან ენერგეტიკული მომსახურებაც კი, და მიზნად ისახავს პოტენციურ პარტნიორებსა და მომხმარებლებს წარმოუდგინოს დინამიური ბრენდის იმიჯი.

navitas.ge შეფასებები

შეფასებები ჯერ არ არის. იყავი პირველი!
Screenshot of the site navitas.ge

დარეგისტრირდა მომდევნო დღეს: 10 December 2022