საიტის ანალიზი nikoratrade.ge
ნიკორა თრეიდის მიერ 2010 წელს დაარსებული Nikoratrade.ge წარმოადგენს საქართველოს ერთ-ერთი ყველაზე ცნობადი სუპერმარკეტების ქსელის ციფრულ ვიტრინას. ვებგვერდი, სადაც თვალსაჩინოა სიახლეებისა და აქციების გამოწერის მოწოდება, წარმოაჩენს ბოლო კამპანიებსა და პროდუქციის გამოშვებებს, მათ შორის პარტნიორობას ადგილობრივ ფერმერებთან და ახალი ბრენდების, მაგალითად "Jumbo" ყავის, დანერგვას. მისი აქტიური წარმომადგენლობა Facebook-სა და LinkedIn-ზე მიუთითებს მომხმარებელთან ურთიერთობის სტრატეგიულ მიდგომაზე, რაც ასახავს წამყვანი ქართული საცალო ქსელებისთვის დამახასიათებელ ციფრულ მარკეტინგულ პრაქტიკას. HTTPS-ის გააქტიურებითა და Google Tag Manager-ის ინტეგრირებით, საიტი აჩვენებს მყარ ტექნიკურ საფუძველს საქართველოს მასშტაბით მისი მომხმარებელთა ფართო ბაზის მომსახურებისთვის.