საიტის ანალიზი nstours.ge
NSTours.ge პოზიციონირებს როგორც საქართველოში მოგზაურობის გზამკვლევი, რომლის დომენიც დარეგისტრირდა 2021 წლის ბოლოს და იყენებს ისეთ მნიშვნელოვან თრექინგ ინსტრუმენტებს, როგორიცაა Google Tag Manager და Facebook Pixel მომხმარებლის ქცევის შესასწავლად. მიუხედავად იმისა, რომ "NSTours"-ის კონკრეტული ქართული კომპანიის კონტექსტი ხელმისაწვდომი არ არის, საიტის აქცენტი ტურიზმზე შეესაბამება საქართველოს სწრაფად მზარდ ტურისტულ და სასტუმრო ბიზნესს, რაც იმაზე მიუთითებს, რომ მისი მიზანია მოიზიდოს როგორც ადგილობრივი, ასევე საერთაშორისო ვიზიტორები, რომლებიც ქვეყნის ღირსშესანიშნაობებს ეცნობიან. საჯარო რეგისტრანტის მონაცემებისა და საკონტაქტო ინფორმაციის არარსებობა, მომხმარებელთა მიმოხილვების ნაკლებობასთან ერთად, მიუთითებს ბრენდის მშენებლობასა და ქართულ ციფრულ ტურისტულ სივრცეში მომხმარებელთა საწყის მოზიდვაზე.