საიტის ანალიზი ntime.ge

Ntime.ge, რომელიც 2014 წელს დაარსდა, საკუთარ თავს წარმოადგენს როგორც დეველოპერს ("Компания-застройщик"), რომელიც ძირითადად კონცენტრირებულია ბინებისა და სასტუმრო ოთახების გაყიდვაზე პრემიუმ ლოკაციებზე, როგორიცაა ბათუმი და გოდერძი, და აქცენტს აკეთებს "პირველ ხაზზე" შეთავაზებაზე. ეს პოზიციონირება შეესაბამება საქართველოს უძრავი ქონებისა და ტურიზმის სწრაფად მზარდ სექტორებს, განსაკუთრებით შავი ზღვის სანაპიროზე, სადაც მიმზიდველი საკურორტო ქონება დიდი მოთხოვნით სარგებლობს. ვებსაიტი იყენებს მძლავრ ანალიტიკურ ინსტრუმენტებს, მათ შორის Google Analytics-ს, Yandex.Metrika-ს და Facebook Pixel-ს, რაც მიუთითებს ფართო აუდიტორიის მოზიდვისა და მომხმარებელთა ქცევის თვალყურის დევნების სტრატეგიაზე, რომელიც, სავარაუდოდ, ორიენტირებულია როგორც ადგილობრივ, ასევე საერთაშორისო ინვესტორებზე, რომლებიც დაინტერესებულნი არიან ქართული ქონებით. მიუხედავად იმისა, რომ ამჟამად მომხმარებელთა შეფასებები არ არის ხელმისაწვდომი, მისი აქტიური სოციალური მედია წარმომადგენლობა, კონკრეტულად Facebook-ზე, მიუთითებს საზოგადოების ჩამოყალიბებისა და პირდაპირი ჩართულობის მცდელობაზე.

ntime.ge შეფასებები

შეფასებები ჯერ არ არის. იყავი პირველი!
Screenshot of the site ntime.ge

დარეგისტრირდა მომდევნო დღეს: 16 April 2014