საიტის ანალიზი nuance.ge
Nuance.ge, რომელიც ახლა Microsoft-ის ნაწილია, ორიენტირებულია ქართული ბიზნესების გაძლიერებაზე მოწინავე ხელოვნური ინტელექტის, უსაფრთხოებისა და ინფრასტრუქტურის გადაწყვეტილებებით, პროდუქტიულობის გაზრდისა და შედეგების მიღწევის მიზნით. 2019 წელს დაარსებული დომენის ребренდინგი Microsoft-ის ეგიდით მნიშვნელოვან ცვლილებას ასახავს საწარმოთა დონის ტექნოლოგიური წინსვლისკენ, განსაკუთრებით ჯანდაცვისა და სამუშაო პროცესების ტრანსფორმაციის სფეროებში, სადაც საქართველოში ციფრული ათვისების ზრდა შეინიშნება. Gde.ge-ზე მომხმარებელთა შეფასებების არარსებობის მიუხედავად, ისეთი ცნობილი სოციალური მედია არხების არსებობა, როგორიცაა LinkedIn და Facebook, მიუთითებს აქტიურ B2B ჩართულობის სტრატეგიაზე, რომელიც მიზნად ისახავს პროფესიონალებისა და გადაწყვეტილების მიმღებთა მოზიდვას საქართველოს სხვადასხვა ინდუსტრიაში. საიტის ტექნიკური კონფიგურაცია, Google Analytics-ისა და Tag Manager-ის ჩათვლით, მონაცემებზე დაფუძნებული ეფექტურობის ოპტიმიზაციის ვალდებულებაზე მიუთითებს, მიუხედავად იმისა, რომ HTTPS ამჟამად არ არის ჩართული.