საიტის ანალიზი nvi.ge
Nvi.ge, რომელიც 2020 წლის დასაწყისში დაარსდა, წარმოადგენს "New Vision Insurance"-ს (ნიუ ვიჟენ დაზღვევა), დამწყებ მოთამაშეს საქართველოს სადაზღვევო ბაზარზე. საიტი ხაზს უსვამს მომხმარებელზე ორიენტირებულ მიდგომას და მიზნად ისახავს უნივერსალური, ციფრულად მართული სადაზღვევო პროდუქტების მიწოდებას, აქცენტით თანამედროვე, გამარტივებულ სერვისებზე. დომენს, რომელსაც ოპერირებას უწევს "ა(ა)იპ ნიუ ვიჟენ უნივერსიტეტი", ყოფნა ისეთ პლატფორმებზე, როგორიცაა Facebook და LinkedIn, მიანიშნებს ფართო აუდიტორიასთან ჩართვის მცდელობაზე, რაც შეესაბამება ქართული ბიზნესებისთვის ციფრული კომუნიკაციის მზარდ ტენდენციას. მისი ტექნიკური მოწყობა, Google Tag Manager-ისა და Facebook Pixel-ის ჩათვლით, მიუთითებს მონაცემებზე დაფუძნებული ოპტიმიზაციისა და მარკეტინგული სტრატეგიების ერთგულებაზე, რაც გავრცელებულია ადგილობრივ ციფრულ ლანდშაფტში.