საიტის ანალიზი ochopintre.ge
Ochopintre.ge, რომელიც 2011 წელს დაარსდა, როგორც ჩანს, წარმოადგენს ქართული სუბიექტის ციფრულ წარმომადგენლობას, რომელიც ორიენტირებულია აუდიტორიასთან ურთიერთობაზე სოციალური მედია პლატფორმების, როგორიცაა Facebook და YouTube, საშუალებით. მიუხედავად იმისა, რომ კონკრეტული კონტენტის დეტალები მინიმალურია, საიტის მიერ Google Analytics-ისა და Facebook Pixel-ის გამოყენება მიუთითებს სტრატეგიაზე, რომელიც მიმართულია მომხმარებლის ქცევის გაგებისა და პოტენციურად მიზნობრივი მარკეტინგისკენ ქართულ ციფრულ ლანდშაფტში. მისი SSL სერტიფიკაცია მიუთითებს მომხმარებლის უსაფრთხო კავშირების უზრუნველყოფის ვალდებულებაზე, რაც სტანდარტული პრაქტიკაა რეპუტაციის მქონე ქართული ვებსაიტებისთვის.