საიტის ანალიზი oqrosbirja.ge
Oqrosbirja.ge, რომელიც 2012 წელს დაარსდა, საკუთარ თავს წარმოაჩენს, როგორც ონლაინ მარკეტფლეისს, მკაფიო აქცენტით ოქროსა და ლომბარდის მომსახურებაზე, რაც მის მეტა აღწერილობასა და სათაურებში იკვეთება. ძირითადი შეთავაზებების გარდა, საიტი ასევე მიმართულია ფართო აუდიტორიისკენ საქორწილო ნივთებისა და ქალის, მამაკაცისა და ბავშვების ტანსაცმლის სექციებით, რაც იმაზე მიუთითებს, რომ მისი მიზანია იყოს ყოვლისმომცველი ქართული ელექტრონული კომერციის პლატფორმა, ძლიერი აქცენტით ღირებულებაზე და პოტენციურად მეორად საქონელზე, რაც ჩვეულებრივია ადგილობრივი ბაზრისთვის. მიუხედავად იმისა, რომ მომხმარებლის შეფასებები არ არის წარმოდგენილი, სოციალური მედიის ბმულების, განსაკუთრებით Facebook-ის არსებობა, ხაზს უსვამს ქართულ ონლაინ საზოგადოებასთან ურთიერთობის მცდელობას, რაც ადგილობრივი ბიზნესისთვის დამახასიათებელი ციფრული ჩართულობის სტრატეგიაა. საიტის ტექნიკური მოწყობა, მათ შორის HTTPS და Google Tag Manager, მიუთითებს საქართველოში ონლაინ ყოფნისა და მომხმარებლის თვალთვალის სტანდარტულ მიდგომაზე.