საიტის ანალიზი orilo.ge
ORILO (orilo.ge) არის ქართული ღვინის ბრენდი, რომელიც 2021 წელს დაარსდა და მიზნად ისახავს მისი დამფუძნებლის, ილო ნაკუცრიშვილის, საუკუნეზე მეტი ხნის მეღვინეობის მემკვიდრეობის შენარჩუნებას. ისტორიულ ფუნდამენტზე დაყრდნობით, ვებგვერდი გთავაზობთ ინფორმაციას ქართული ღვინის ისტორიის, დეგუსტაციის ნოტებისა და კერძებთან შეხამების შესახებ, რათა დაუკავშირდეს ღვინის მოყვარულებს როგორც ადგილობრივ, ისე საერთაშორისო დონეზე. აქტიური Facebook-ისა და Instagram-ის პროფილების არსებობა მიანიშნებს ვიზუალური თხრობისა და საზოგადოების ჩართულობისკენ მიმართულ ფოკუსზე, რაც ჩვეულებრივი სტრატეგიაა ქართული ბრენდებისთვის სასმელების კონკურენტულ სექტორში. მიუხედავად იმისა, რომ მომხმარებელთა კონკრეტული შეფასებები ჯერჯერობით ხელმისაწვდომი არ არის, საიტის თანამედროვე HTTPS დაშიფვრა და პროფესიონალური მოწყობა კომპანია proservice ltd-ის მიერ მიუთითებს სანდო ონლაინ წარმომადგენლობისადმი ერთგულებაზე საქართველოს მზარდ ციფრულ ღვინის ბაზარზე.