საიტის ანალიზი parkhotel.ge
პარკ ჰოტელი წინანდალი ფუნქციონირებს, როგორც თანამედროვე სტუმართმასპინძლობის ობიექტი საქართველოს განთქმულ კახეთის ღვინის რეგიონში, რაც მის დომენსა და სახელწოდებაშია ასახული. 2019 წელს დაარსებული კომპანია "წინანდალი რეზორტს"-ის მიერ, რომელიც მნიშვნელოვან როლს ასრულებს ისტორიულად მდიდარ რეგიონებში მდიდრული საცხოვრებლების განვითარებაში, აღნიშნული ადგილი წარმოადგენს თანამედროვე ოთახებსა და კვების მრავალფეროვან ვარიანტებს, მათ შორის აღსანიშნავია "პრინცი ალექსანდრეს" თემატიკის სივრცე. მიუხედავად იმისა, რომ ამჟამად მის პლატფორმაზე მომხმარებელთა შეფასებები არ არის, სასტუმრო აქტიურად უწევს საკუთარ თავს პოპულარიზაციას Facebook-სა და Instagram-ზე ინტეგრირებული სოციალური მედიის ბმულების საშუალებით, რაც ტიპური ქართული ციფრული მარკეტინგული სტრატეგიების შესაბამისია. საიტის უსაფრთხო HTTPS პარამეტრი და Google Tag Manager-ის გამოყენება მიუთითებს სტანდარტულ ტექნიკურ ბაზაზე ბიზნესისთვის, რომელიც მიზნად ისახავს როგორც ადგილობრივი, ისე საერთაშორისო ტურისტების მოზიდვას, რომლებიც კახეთის ვენახებში პრემიუმ გამოცდილებას ეძებენ.