საიტის ანალიზი parvuscellar.ge
Parvus Cellar (parvuscellar.ge), რომელიც 2021 წლის ივნისში დაარსდა, არის ელექტრონული კომერციის პლატფორმა, რომელიც, სავარაუდოდ, ორიენტირებულია ღვინოზე ან მასთან დაკავშირებულ ხელნაკეთ პროდუქტებზე, მისი სახელწოდებიდან და ქართულ სოციალურ მედია არხებზე, როგორიცაა Facebook და Instagram, აქტიური წარმომადგენლობიდან გამომდინარე. როგორც საქართველოს მზარდ ციფრულ ბაზარზე ახალი მოთამაშე, განსაკუთრებით პრემიუმ სასმელების ან სპეციალიზებული პროდუქციის სექტორში, საიტი მიზნად ისახავს უშუალოდ დაუკავშირდეს მომხმარებლებს სოციალური მედიის ჩართულობისა და მკაფიო საკონტაქტო ინფორმაციის საშუალებით. Facebook Pixel-ის გამოყენება მიუთითებს სოციალური მედიის რეკლამისა და აუდიტორიის ანალიზის ბერკეტად გამოყენების სტრატეგიაზე, რაც ჩვეულებრივი და ეფექტური მიდგომაა ქართული ბიზნესისთვის, რომელიც ცდილობს ბრენდის ცნობადობის ამაღლებას და ონლაინ გაყიდვების გაზრდას.