საიტის ანალიზი pepsi.ge
Pepsi.ge, რომელიც 2003 წელს დაფუძნდა და ადგილობრივად NAMESPACE.GE-ს მეშვეობით დარეგისტრირდა, წარმოადგენს ამ საკულტო სასმელი ბრენდის ოფიციალურ ონლაინ წარმომადგენლობას საქართველოში. მიუხედავად იმისა, რომ მას არ გააჩნია დეტალური შიდა კონტენტი ან სტრუქტურირებული მეტა აღწერები, საიტის ხანგრძლივი არსებობა და აქტიური სოციალური მედია ბმულები Facebook-სა და Instagram-ზე მიანიშნებს პირდაპირ მომხმარებელთან ურთიერთობის სტრატეგიაზე, რომელიც ასახავს ციფრული ჩვევების პოპულარობას საქართველოს ბაზარზე. მისი უსაფრთხო HTTPS იმპლემენტაცია და მინიმალური გვერდის ზომა მიუთითებს მარტივ, ფუნქციურ პლატფორმაზე, რომელიც, სავარაუდოდ, ორიენტირებულია ბრენდის წარმოჩენასა და მომხმარებელთან ურთიერთობაზე, ვიდრე რთულ ელექტრონულ კომერციაზე, რაც საერთო მიდგომაა დიდი საერთაშორისო ბრენდებისთვის, რომლებიც ადგილობრივად ოპერირებენ.