საიტის ანალიზი peritus.ge
2009 წელს დაარსებული PERITUS.ge პოზიციონირებს, როგორც ეფექტური სტრატეგიული კომუნიკაციების პროვაიდერი ქართულ ბაზარზე, რაც მითითებულია მისი გვერდის სათაურითა და H1 სათაურით "სერვისები". საჯარო შეფასებების არარსებობის მიუხედავად, Facebook-ისა და YouTube-ის სოციალური ქსელების ბმულების არსებობა მიუთითებს ადგილობრივი აუდიტორიის ჩართვის მცდელობაზე, რაც შეესაბამება საქართველოში გავრცელებულ ციფრულ მარკეტინგულ სტრატეგიებს. WordPress-ის გამოყენებით და Facebook Pixel-ის მხარდაჭერით, საიტი ასახავს თანამედროვე ვებ-განვითარების პრაქტიკას, რომელსაც ბევრი ქართული ბიზნესი იყენებს. მისი ხანგრძლივობა და კომუნიკაციებზე ფოკუსირება მიუთითებს, რომ PERITUS.ge ემსახურება ბიზნესებსა და ორგანიზაციებს, რომლებიც ცდილობენ გააუმჯობესონ თავიანთი საზოგადოებასთან ურთიერთობისა და მარკეტინგული ძალისხმევა საქართველოში.