საიტის ანალიზი pilgrim.ge
Pilgrim.ge, რომელიც 2021 წლის ბოლოს დაარსდა, როგორც ჩანს, ეძღვნება საქართველოში მომლოცველთა ტურების შეთავაზებას, რაც მის რუსულენოვან სათაურსა და რელიგიურ ადგილებსა და ფიგურებზე ფოკუსირებულ სათაურებში იკვეთება. მიუხედავად იმისა, რომ საჯარო რეგისტრანტი „ინტერჯორჯია“ არ მიუთითებს ტურიზმის სფეროში ხანგრძლივ გამოცდილებაზე, საიტი იყენებს WordPress-ს და პოპულარულ სლაიდერ-პლაგინს, რაც მიუთითებს თანამედროვე და მობილურისთვის მოსახერხებელ ტექნიკურ საფუძველზე, რაც ქართული ბიზნესებისთვის არის დამახასიათებელი. მიუხედავად იმისა, რომ ამჟამად მომხმარებელთა მიმოხილვები არ არის, Facebook-სა და YouTube-ზე სოციალური მედიის ბმულების არსებობა მიანიშნებს პოტენციურ კლიენტებთან ურთიერთობის მცდელობაზე. ეს პლატფორმა, სავარაუდოდ, მიზნად ისახავს მოგზაურთა იმ სეგმენტის მომსახურებას, რომლებიც დაინტერესებულნი არიან საქართველოს მდიდარი რელიგიური მემკვიდრეობით, პოტენციურად იზიდავს აუდიტორიას, რომელიც ეძებს სულიერ მოგზაურობასა და კულტურულ ჩაძირვას ისტორიულად მნიშვნელოვან ადგილებში.