საიტის ანალიზი pmt.ge
PMT.ge, რომელიც 2017 წელს დაარსდა, წარმოადგენს თანამედროვე პლატფორმას საქართველოს აღმოსაჩენად, რომელიც ორიენტირებულია აქტივობაზე დაფუძნებულ და ეტაპობრივ მოგზაურობის დაგეგმვაზე, განსაკუთრებით ოჯახებისთვის. მიუხედავად იმისა, რომ მას არ გააჩნია მომხმარებელთა უშუალო შეფასებები და სოციალური მედიის ბმულები, საიტის მიერ Google Analytics-ის, Google Tag Manager-ისა და Facebook Pixel-ის გამოყენება მიუთითებს მომხმარებლის ქცევის გაგებისა და ქართულ ციფრულ სივრცეში მარკეტინგის სტრატეგიულ მიდგომაზე. ეს შეესაბამება ქართული ტურიზმის სფეროში მოღვაწე ბიზნესების მზარდ ტენდენციას, გამოიყენონ მონაცემები პერსონალიზებული მომხმარებლის გამოცდილებისა და მიზნობრივი აუდიტორიისთვის მიწვდომისათვის მზარდად კონკურენტუნარიან ტურისტულ ბაზარზე.