საიტის ანალიზი retail.ge
Retail.ge, რომელიც დაფუძნდა 2012 წლის 23 აგვისტოს და საჯაროდ დარეგისტრირებულია სს „საქართველოს ბანკის“ მიერ, წარმოადგენს ციფრულ პლატფორმას, რომელიც მიზნად ისახავს საქართველოს მთელი მოსახლეობისთვის პროდუქტებისა და სერვისების შექმნას. ვებსაიტის აქცენტია უწყვეტი მოგზაურობის ხელშეწყობა და პროგრესის წახალისება, რაც მის სათაურშიც აისახება. მიუხედავად იმისა, რომ საიტზე ამჟამად არ არის მომხმარებლის შეფასებები ან სოციალური მედიის ბმულები, მისი ოპერირება ხორციელდება Google Tag Manager-ის მეშვეობით, რაც ანალიტიკისადმი თანამედროვე მიდგომაზე მიუთითებს. HTTPS/SSL-ის არარსებობა აღსანიშნავი ტექნიკური დეტალია ამ ხანგრძლივი ისტორიის მქონე ქართული ფინანსური ინსტიტუტის ონლაინ სივრცისთვის.