საიტის ანალიზი roniko.ge
„რონიკო.ჯი“, რომელიც 2005 წელს დაარსდა, როგორც ჩანს, არის შპს „რონიკოს“ ონლაინ წარმომადგენლობა, რომელიც, სავარაუდოდ, საცალო ან ელექტრონული კომერციის სექტორში ოპერირებს. მიუხედავად იმისა, რომ მეტა აღწერაში კონკრეტული პროდუქციის კატეგორიები პირდაპირ არ არის მითითებული, სათაურები მიანიშნებს სამომხმარებლო საქონელზე ფოკუსირებაზე, რაც შესაძლოა მოიცავდეს კონტაქტურ ლინზებს (Biofinity®, Freshlook®, La'Bella) და სასაჩუქრე ბარათებს, რაც პროდუქციის მრავალფეროვნებაზე მიუთითებს. საიტის ხანგრძლივი არსებობა, თანამედროვე ანალიტიკური ინსტრუმენტების, როგორიცაა Google Tag Manager-ისა და Yandex.Metrika-ს გამოყენებასთან ერთად, მიანიშნებს ქართველი მომხმარებლების ონლაინ გაგებისა და ჩართულობის მიმართ მუდმივ ძალისხმევაზე. მისი აქტიური სოციალური მედია წარმომადგენლობა YouTube-ზე, Facebook-სა და Instagram-ზე, დამატებით ამყარებს მის ერთგულებას ციფრული ჩართულობისადმი ქართულ ბაზარზე.