საიტის ანალიზი rosha.ge
"დედამიწის გემო" rosha.ge-ზე, რომელიც 2018 წელს გაეშვა, თავის თავს წარმოაჩენს, როგორც ბრენდს, რომელიც ორიენტირებულია ბუნებრივ არსზე, როგორც ეს მისი მეტა აღწერილობითა და H2 სათაურით იკვეთება. ტექნიკური დეტალები მინიმალურია, თუმცა დომენის შექმნის თარიღი მიუთითებს საქართველოში ციფრული ლანდშაფტის განვითარებაში კარგად დამკვიდრებულ ონლაინ წარმომადგენლობაზე. იმის გათვალისწინებით, რომ არ არსებობს სოციალური ქსელების ბმულები ან საკონტაქტო ინფორმაცია, სავარაუდოდ rosha.ge მიზნად ისახავს ნიშურ აუდიტორიას, რომელიც ეძებს პირდაპირ ჩართულობას მისი ძირითადი შეთავაზების საშუალებით, რაც მას წარმოაჩენს, როგორც კურირებულ ონლაინ დანიშნულების ადგილს, ვიდრე ფართოდ ინტერაქტიულ პლატფორმას.