საიტის ანალიზი sacxobi.ge
Sacxobi.ge საკუთარ თავს "მოგზაურობის ორგანიზატორად" წარმოადგენს სახელწოდების მიხედვით, თუმცა მისი სათაურები და პროდუქციის კატეგორიები მკაფიოდ მიანიშნებს საკონდიტრო და კულინარიულ გამოცდილებაზე. ეს დომენი, რომელიც რეგისტრირებულია Magticom-თან, საქართველოს წამყვან ტელეკომუნიკაციურ პროვაიდერთან, სავარაუდოდ ემსახურება ქართველ აუდიტორიას, რომელიც ეძებს შთაგონებას ან პროდუქტებს, რომლებიც დაკავშირებულია ცხობასთან და დღესასწაულებთან. YouTube-ზე, Facebook-სა და Instagram-ზე აქტიური სოციალური მედიის არსებობით, საიტი ცდილობს მომხმარებლების ჩართულობას და საკუთარი შეთავაზებების წარმოჩენას, თუმცა ამჟამად მას არ გააჩნია მომხმარებლების მიმოხილვები, რაც მიანიშნებს, რომ ის ან ძალიან ახალია, ან ჯერ კიდევ უნდა ააშენოს საზოგადოებასთან ურთიერთობა. Facebook Pixel-ის არსებობა იმაზე მიუთითებს, რომ ყურადღება გამახვილებულია მიზნობრივ რეკლამაზე და მომხმარებლის ქცევის გაგებაზე საქართველოს ციფრულ ლანდშაფტში, სადაც სოციალური მედიის მარკეტინგი უაღრესად ეფექტურია.