საიტის ანალიზი sbm.ge
ვებგვერდი sbm.ge, რომელიც ფუნქციონირებს სახელწოდებით "SBM ლიგა" და მეტა აღწერაში იდენტიფიცირებულია როგორც "SBM სააგენტო", როგორც ჩანს, არის სპორტული ლიგებით დაკავებული ორგანიზაციის ციფრული ცენტრი, სავარაუდოდ ბიზნესზე ორიენტირებული, თუ გავითვალისწინებთ H2 კონტენტს, სადაც მოხსენიებულია "GM Business Champions League". 2008 წელს დაარსებული საიტი იყენებს Google Analytics-სა და Tag Manager-ს, რაც გავრცელებული პრაქტიკაა ქართულ ვებ სივრცეში, და ინარჩუნებს აქტიურ სოციალურ მედია წარმომადგენლობას YouTube-ზე, Facebook-სა და Instagram-ზე, რაც მიუთითებს აუდიტორიის ჩართულობისადმი ერთგულებაზე. მისი ფოკუსირება სხვადასხვა ლიგის ჩემპიონატებზე, მათ შორის "თელასის", "მაკგილისა" და "ნიკორას" გამარჯვებებზე — ეს სახელები ცნობადია საქართველოს ეკონომიკურ და სპორტულ ლანდშაფტში — მიანიშნებს, რომ sbm.ge ემსახურება როგორც ცენტრალურ პლატფორმას ქვეყანაში კონკურენტული ბიზნესთან დაკავშირებული სპორტული ღონისძიებების ორგანიზებისთვის, პოპულარიზაციისა და აღნიშვნისთვის.