საიტის ანალიზი smart.ge
Smart.ge, რომელიც 2010 წელს დაარსდა და სს „სმარტ რითეილის“ მიერ იმართება, წარმოადგენს თანამედროვე სუპერმარკეტისა და კაფეს კონცეფციას, რომელიც აქცენტს აკეთებს ექსკლუზიურ იმპორტირებულ პროდუქციაზე და მომხმარებლებისთვის კომფორტზე, რომლებიც სწრაფად აკეთებენ შენაძენს. ვებგვერდი, რომელიც დაცულია HTTPS-ით, გამოსახავს თვალსაჩინო ბმულებს სოციალურ მედია პლატფორმებზე, როგორიცაა Facebook და Instagram, რაც მიანიშნებს აქტიურ ჩართულობის სტრატეგიაზე, რომელიც შეესაბამება ქართველი მომხმარებლების პოპულარულ ჩვევებს. პროდუქციის მრავალფეროვნების ფოკუსით, მათ შორის კონკრეტული ბრენდებითა და კოლაბორაციებით, როგორიცაა "Hot Dog ლუკა ნაჭყებიასგან", smart.ge პოზიციონირებს როგორც თანამედროვე სავაჭრო დანიშნულების ადგილი, რომელიც მიზნად ისახავს ქართულ ბაზარზე მომხმარებელთა მრავალფეროვანი საჭიროებებისა და პრეფერენციების დაკმაყოფილებას.