საიტის ანალიზი splur.ge
მიუხედავად იმისა, რომ დომენი splur.ge 2013 წელს დარეგისტრირდა, ამჟამინდელი მონაცემები მიუთითებს, რომ ის აღარ არის აქტიური ელექტრონული კომერციის პლატფორმა „IMAGE“-ისთვის, როგორც ეს აღწერილი იყო მის ძველ მეტა-აღწერაში, რომელიც საქართველოს მასშტაბით სწრაფ და უფასო მიწოდებას გვპირდებოდა. Google Tag Manager-ისა და Facebook Pixel-ის არსებობა მიუთითებს მომხმარებლის ქცევისა და მარკეტინგის თვალყურის დევნების წინა მცდელობებზე, რაც ჩვეულებრივია ქართველი ონლაინ-მაღაზიებისთვის. თუმცა, მიმოხილვების, სოციალური ქსელების ბმულებისა და SSL სერთიფიკატის არარსებობა, გვერდზე თვალსაჩინო შეტყობინებასთან ერთად, რომ საიტი იყიდება, მიუთითებს შეწყვეტილ ან გარდამავალ ონლაინ-პრეზენტაციაზე.