საიტის ანალიზი sportline.ge
Sportline.ge, რომელიც 2022 წლის შუა რიცხვებში დაარსდა, როგორც ჩანს, წარმოადგენს ქართული კომპანიის ციფრულ სივრცეს, რომელიც სპორტზეა ორიენტირებული, რაზეც მისი სათაური "სპორტის ხაზი" მიანიშნებს. მიუხედავად იმისა, რომ მას არ გააჩნია კონკრეტული მომხმარებლის შეფასებები, Google Analytics-ისა და Facebook Pixel-ის მსგავსი საერთო ანალიტიკური ტრეკერების გამოყენება, Facebook-ის სოციალურ ბმულთან ერთად, მიუთითებს ადგილობრივ ქართულ ბაზართან ურთიერთობის მცდელობაზე, რაც ტიპური მიდგომაა რეგიონის ბიზნესებისთვის. DataLife Engine-ის, ცნობილი კონტენტის მართვის სისტემის, გამოყენება მიუთითებს ონლაინ კონტენტის მიწოდების სტრუქტურირებულ მიდგომაზე, რომელიც, სავარაუდოდ, მიზნად ისახავს ქართველი სპორტის მოყვარულების და პოტენციურად სპორტთან დაკავშირებული პროდუქტებით ან სიახლეებით დაინტერესებული მომხმარებლების მომსახურებას.