საიტის ანალიზი spotlight.ge
Spotlight.ge, რომელიც 2013 წელს დაარსდა, როგორც ჩანს, არის პლატფორმა, რომელიც ეძღვნება შთაგონებასა და ღონისძიებებთან დაკავშირებულ კონტენტს, რაც სათაურიდან და სათაურებიდან ჩანს, რომლებიც მოიხსენიებენ "Spotlight 2025"-ს, "10 წელს" და კონკრეტულ თარიღებსა და ადგილებს, როგორიცაა "Radisson Blu Iveria". WordPress-ზე მომუშავე და HTTPS-ით დაცული საიტი აქტიურად ურთიერთობს თავის აუდიტორიასთან ძირითად სოციალურ მედია არხებზე, როგორიცაა Facebook, Instagram, LinkedIn და YouTube, რაც ასახავს საქართველოში გავრცელებულ ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიებს. მიუხედავად იმისა, რომ პირდაპირი საკონტაქტო ნომრები მითითებული არ არის, საიტის ხანგრძლივობა და აქტიური სოციალური წარმომადგენლობა გულისხმობს მდგრად ძალისხმევას, დაუკავშირდეს აუდიტორიას, რომელიც ეძებს შთაგონებას, პოტენციურად ღონისძიებების დაგეგმვის, მარკეტინგის ან ცხოვრების სტილის სექტორებში, რომლებიც გავრცელებულია საქართველოს დინამიურ ბაზარზე.