საიტის ანალიზი starcom.ge
შპს სტარკომი, დაფუძნებული 2012 წელს, წარმოადგენს თავს როგორც "მაღალი ხარისხის ტექნიკის, მაღალი ხარისხის მომსახურებით" მიმწოდებელს ქართულ ბაზარზე. მიუხედავად იმისა, რომ ამჟამინდელი მეტა აღწერა "My Store" და სავაჭრო კალათის არსებობა მიუთითებს ტექნოლოგიური პროდუქტების ელექტრონული კომერციის ფოკუსზე, მომხმარებელთა მიმოხილვების არარსებობა და შეზღუდული სოციალური მედია აქტივობა (მხოლოდ Facebook) მიუთითებს ონლაინ ჩართულობის ჩამოუყალიბებელ ან განუვითარებელ სტრატეგიაზე. იმის გათვალისწინებით, რომ დომენი და რეგისტრანტი არის "Starcom, Ltd," სავარაუდოა, რომ ეს კომპანია მიზნად ისახავს საქართველოში დამკვიდრებული სახელის გამოყენებას ონლაინ საცალო ვაჭრობის არსებობის ასაშენებლად, თუმცა მომხმარებლის გამოცდილებისა და საზოგადოების მშენებლობის შემდგომი განვითარება იქნება მთავარი მისი წარმატებისთვის კონკურენტულ ქართულ ტექნოლოგიურ საცალო სექტორში.