საიტის ანალიზი tesco.ge

ვებსაიტი tesco.ge, რომელიც 2013 წელს შეიქმნა და Tesco, Llc-ზეა რეგისტრირებული, როგორც ჩანს, არის ქართული წარმომადგენლობა კომპანიისთვის, რომელიც გლობალურ ოპერაციებზეა ორიენტირებული, რაც მის ქვეყნების/რეგიონების შერჩევის ინტერფეისითა და კონფიდენციალურობის პარამეტრების ცენტრითაც დასტურდება. მიუხედავად იმისა, რომ მოწოდებული მონაცემები პირდაპირ არ აკონკრეტებს მის შეთავაზებას საქართველოს ბაზარზე, სოციალური მედიის ბმულების (Twitter, YouTube, Facebook, LinkedIn) არსებობა მიუთითებს ადგილობრივ აუდიტორიასთან ურთიერთობის მცდელობაზე და საქართველოში არსებულ საერთო ციფრულ მარკეტინგულ პრაქტიკებთან შესაბამისობაზე. ტექნიკური პარამეტრები, მათ შორის HTTPS და Google Analytics, მიუთითებს სტანდარტულ, თანამედროვე ვებ-ინფრასტრუქტურაზე, რაც მას წარმოაჩენს, როგორც პროფესიონალურ ერთეულს, რომელიც ოპერირებს საქართველოს ციფრულ ლანდშაფტში.

tesco.ge შეფასებები

შეფასებები ჯერ არ არის. იყავი პირველი!
Screenshot of the site tesco.ge